Pracovník podpory zákazníků
|
Typ pracovní smlouvy: |
trvalý pracovní poměr |
Požadované vzdělání: |
SŠ, vhodné i pro absolventy |
Termín nástupu: |
dle možností zájemce, nejlépe ihned |
Náplň práce: |
Pro oddělení podpory hledáme spolupracovníky, kteří budou komunikovat s našimi zákazníky, poskytovat telefonickou, e-mailovou i osobní podporu k námi vyvinutým softwarovým produktům ekonomického charakteru a provádět školení uživatelů. Dle schopností budou také provádět implementaci našich produktů u zákazníků a spolupracovat při vývoji a testování. |
Požadujeme: |
- vyšší uživatelská znalost práce na PC,
- prezentační schopnosti, samostatnost a preciznost, schopnost logického úsudku, komunikační schopnosti, řidičské oprávnění skupiny B (není podmínkou),
- SŠ nebo VŠ vzdělání (ekonomické zaměření výhodou),
- znalost účetních, ekonomických a obchodních postupů v rozsahu středoškolského studia ekonomického zaměření, event. přímo systému EIS JASU CS výhodou.
|
Nabízíme: |
- zázemí zavedené firmy v centru Prahy,
- odpovídající finanční ohodnocení,
- zaměstnanecké výhody (stravenky, klouzavá pracovní doba, prodloužená dovolená atd.),
- příjemné pracovní prostředí v centru Prahy,
- přátelský kolektiv,
- možnost dalšího vzdělávání.
|