Podpora zákazníků

Úvod Služby Podpora zákazníků

Podpora zákazníků

K veškerému nabízenému software a službám v oblasti zpracování účetnictví a výkaznictví poskytujeme samozřejmě také patřičnou podporu.

  • Školení a kurzy - školení probíhající v sídle naší společnosti (Politických vězňů 15, Praha 1) formou projekce na plátno.
  • Hotline - základní pilíř našich služeb, telefonická a e-mailová podpora našich služeb a produktů.
  • DisPro (distribuce programů) - pro běžnou distribuci našich programů používáme elektronickou cestu, jako prostředek nám slouží aplikace DisPro. Pomocí tohoto systému předáváme zákazníkům instalace a aktualizace programů, příručky k programům, informace o změnách atd.
  • HelpDesk - především pro důslednou evidenci požadavků na funkcionalitu dodávaných programů a hlášení chyb používáme aplikaci HelpDesk, která je součástí distribučního systému DisPro. Zákazníci tak vidí stav řešení svých požadavků, o změnách stavu jsou informováni také e-mailem.
  • Vzdálená podpora - umožňuje vzdálený zásah přímo na PC jednotlivých uživatelů bez nutnosti fyzické návštěvy (týká se programů EIS JASU CS, PC výkaznictví JASU a dalších).

EIS JASU® CS

Komplexní řešení pro zpracování agendy účetnictví a navazujících agend.


Více
eVýkaznictví JASU®

Komplexní řešení pro zpracování účetního výkaznictví.


Více
PC rozpočet JASU®

Komplexní řešení pro zpracování rozpisu rozpočtu škol a školských zařízení.


Více