Podpora zákazníků
K veškerému nabízenému software a službám v oblasti zpracování účetnictví a výkaznictví poskytujeme samozřejmě také patřičnou podporu.
- Školení a kurzy - školení probíhající v sídle naší společnosti (Politických vězňů 15, Praha 1) formou projekce na plátno.
- Hotline - základní pilíř našich služeb, telefonická a e-mailová podpora našich služeb a produktů.
- DisPro (distribuce programů) - pro běžnou distribuci našich programů používáme elektronickou cestu, jako prostředek nám slouží aplikace DisPro. Pomocí tohoto systému předáváme zákazníkům instalace a aktualizace programů, příručky k programům, informace o změnách atd.
- HelpDesk - především pro důslednou evidenci požadavků na funkcionalitu dodávaných programů a hlášení chyb používáme aplikaci HelpDesk, která je součástí distribučního systému DisPro. Zákazníci tak vidí stav řešení svých požadavků, o změnách stavu jsou informováni také e-mailem.
- Vzdálená podpora - umožňuje vzdálený zásah přímo na PC jednotlivých uživatelů bez nutnosti fyzické návštěvy (týká se programů EIS JASU CS, PC výkaznictví JASU a dalších).